Zekeringhouders, contactor bevestiging en eerste busbars klaar.

Vervolgens: het maken van de contactor en botsschakelaar steun en de zekeringhouder. Ook gaten maken in de auto voor de wartels.

Next making the contactor and crash switch support and the
1692929523 42 Next making the contactor and crash switch support and the

Kleine lay-out wijziging: de contactor en zekering verlaagd en de volgorde van de modules bijgewerkt. Maakt het gemakkelijker om de draden in de batterijenbak te laten binnenkomen. Begonnen met het maken van busbars.

Small layout change lowered the contactor and fuse and updated
1692929403 745 Small layout change lowered the contactor and fuse and updated
1692929403 605 Small layout change lowered the contactor and fuse and updated

Zekeringhouders, contactor bevestiging en eerste busbars klaar. De draadeinden (in mijn ogen beter dan met bouten) gelijmd met wat Loctite.

Fuse holders contactor mount and first busbars ready Glued the
1692929283 241 Fuse holders contactor mount and first busbars ready Glued the
1692929283 362 Fuse holders contactor mount and first busbars ready Glued the

Plaats een reactie

OudeVolvo

OudeVolvo is een klassieke Volvo hobby blog van Lars Rengersen.

Onderwerpen

Elektrisch

Ondersteun herbouw Voltvo

123GT

Amazon cabrio

Contact

lars@oudevolvo.nl

Ook elektrisch?

Wil je jouw auto (Volvo of een ander merk) ook ombouwen naar volledig elektrische aandrijving? Als spin-off van mijn eigen EV conversie project ben ik EVcreate begonnen voor 'Hulp bij ombouw naar elektrisch'

Zie www.evcreate.nl

EVcreate