Zoals ook te zien is op de foto van het schoonmaken van de K-jet delen, hing de kickdown kabel erg slap. Via een tip op het volvolvo-forum werd ik eraan herinnerd dat de bak niet van een 240 afkomt en het daardoor de verkeerde kickdown kabel is. De juiste kabel zou die met nummer 1239932 moeten zijn. Daar had ik blijkbaar al een keer over nagedacht en die had ik al gekocht samen met de andere automaat onderdelen.
Om de kickdown kabel te kunnen vervangen, moet de hele oliepan eraf. Gelukkig had ik de bak nog niet opnieuw gevuld nadat ik de pakkingen had vervangen. Helaas bleek ook de nieuwe kickdown kabel nog te lang te zijn.
Weliswaar minder te lang, maar nog steeds ongeveer 1,5 cm te lang. Daarom maar even een nieuw inhaakpunt in de gasrol maken of het steuntje aanpassen.
Hoi Lars,
Ik ben bezig met de restauratie van m’n Duett. Er komt een B23 in met een AW71L.
Nu zoek ik een draadschema om de schakelpook aan te sluiten. Liefts met de kleuren en waar deze voor dienen.
Omdat jij dit waarschijnlijk al aan de hand hebt gehad, deze vraag aan jou.
Groetjes Twan.
Hoi Twan,
Ja, dat schema had ik al eens ergens opgeduikeld. Bij deze: