Na iets meer dan twee maanden klussen bij en met Oldtimer Service Overmars in Raalte is de body nu (voor nu) lasklaar. Daarom weer opgeladen bij Peter.
En thuis met m’n zoontje weer afgeladen.
Staat hij weer lekker dicht bij en in een iets verwarmde ruimte.
Nu aan de slag met verdere ombouw specifieke zaken zoals de kabelboom, frame voor de controller en de batterijen. Daarna gaat hij weer helemaal uit elkaar en wordt hij gestraald en gaat hij in de epoxy.
Peter, bedankt voor je vakmanschap en de leerzame tijd!
Aanrader dus wat mij betreft voor als je een (deel)restauratie, schadeherstel of custom project wilt laten doen. Zelf bouwt hij bijvoorbeeld een Volvo 145 op met techniek uit een S80 en in de hal stond een oude BMW die hij voorziet van moderne techniek. Meer info op www.oso-restauratie.nl.
Update
Al eerder bleek dat de vorm van de motorkap niet helemaal goed was rond het midden boven het voorspatbord uitkwam. Wellicht heeft er een keer wat gereedschap onder gelegen tijdens het dichtdoen. Dit was thuis makkelijker op te lossen dan bij Peter. Mijn plafond is namelijk lekker laag.
Na met beleid wat drukken is de vorm van de motorkap nu goed.